En underbar kväll

Nyss kommit hem från Zilla också sitter jag här. Hmm, inte bra. Men palla. hehe. Dagen igår var mycket mycket trevlig. Var längesen jag hade så roligt som då. Visst, vi gjorde inte så mycket. Men bara närvaron av några av mina bästa vänner gjorde kvällen till guld.

Dagen började tidigt igår, redan halv nio. Skulle nämligen till backa och fixa med till hösten. Men det blev inte riktigt så som jag hade tänkt mig. När vi kom till backa och honna syon kollade på papprerna insåg hon att jag saknade hela 500 poäng av 750 möjliga. Så det enda som skulle funka till hösten var att jag skulle plugga tills jag dog eller att jag skulle gå om ettan. Jag valde att gå om ettan med alla småungar. äh, bara stå ut liksom. Sen åkte jag, mamma och pappa och handlade käk till på kvällen. Efter det gick jag på stan ensam tills tove och david kom. egentligen var det jag som skulle ha kläder, men det var tove som provade. hm. Hon fick i alla fall sin present av david. det var mycket vackra kläder. Sen åkte han hem och jag och tove gick på stan själva för att hitta kläder till mig till på kvällen. Vi hittade dock inget, eller bara en tröja. men inget till kvällen. sen åkte vi hem direkt för att stressa och packa och sen direkt till zilla till deras himla fina hus. När vi kom dit färgade tove om sin oranga slinga och sen duschade vi och fixade till oss. Jag hade själv ingenaning om hur jag skulle se ut. Men zilla rörde lite i håret med sina på nått sätt magiska fingrar och vipps var jag fin i håret. Till och med jag tycker det, så då måste jag ha varit fin också.  Sen kom pojkarna, david och martin. Vi pratade lite och sånt. Se gick jag och zilla ut och grillade. Vi var värsta bra på det. Att det skulle behövas två tjejer till att grilla, det skulle jag aldrig kunna gissa. hehe. Sen satte vi oss ner för att äta. det var riktigt gått må jag säga. Vi käka kanske i en och en halv timma, sen spelade vi med andra ord. Jag och Johan kom sist. men, jaja, vi hade i alla fall roligt. hehe. sen pratade vi bara lite, spelade biljard, twister, åt efterrätt och såg en film. Sen var kvällen över. Jag var dödligt trött där halv tre när alla åkte hem. Och så klart blev jag pigg när jag och zilla skulle sova. Så vi låg och pratade till halv fyra.

I morse vaknade jag upp hos zilla. Klockan var bara halv elva, men vi kunde inte sova längre. Så vi klev upp och började käka frukost och sen leka med deras små söta kisseungar. shiit, sötare katter får man leta efter. Hela morron har vi typ lekt med dom, suttit och snackat, pluggat och kollat på internet massa saker. Jag måste säga att det har varit två underbara dagar som jag sent kommer glömma. Ville aldrig att nån skulle åka hem igår. Men allt roligt har också ett slut, så även detta. Nu är det bara några få dagar kvar till jag far tillbaka till hemska Göteborg. pallar inte, men jag vet att jag måste ändå. Dock måste jag bara gå på engelskan, svenskan och samhälls. underbart. Nu ska jag fixa på bdb och sen ska jag fixa mig, för senare är det träning med öjebyn. pinsamt. Första fotbollsträningen på ett år. Hur ska detta gå?! hmm, det får vi se senare.

   
  



Nu; bdb, TV, mat och träning.

Take Care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback