Ge mig muskler

jo, längst inne visste jag att den här dagen skulle komma nån gång och jag visste att jag skulle bli ledsen. Men jag kunde aldrig tänka mig att jag skulle bli så här ledsen.
Det kanske är att överdriva, men jag känner mig helt död inuti. Hela världen har liksom rasat samman. Det finns inget bra längre. Jag har ett stort himla tomt hål i mig. Inget kommer nånsin fylla upp det.

Jag somnade halv fem i natt. Farmor sa idag att om farfar visste det skulle han gråta. Hjälp, jag är rädd. Varför vet jag inte. Men jag orkar inte mer. Jag gör inte det. Förlåt. Men allt känns så hopplöst.
Min farfar är borta. Den enda som aldrig sa att jag var dålig på nåt.

Näe, det finns inga ord kvar. Det finns inga ord allt. Allt är för meningslöst.

Önksar att nån kunde ringa och säga;
Jag älskar dig Elina
För det är nåt jag behöver höra just nu.
Eller om nån kunde ge mig en kram i alla fall.
Jag behöver styrka.
kraft
muskler.

Kommentarer
Postat av: Maria

JAG ÄLSKAR DIG ELIN!!!

2007-05-30 @ 16:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback