Ge mig nåt som tar mig någonstans

Igår var Sanna och Josse på besök hos lilla mig. Det var mycket trevligt. Vi pratade och planerade för imorron. Också kollade vi på bilder från förra sommarn/året och lyssnade på bra musik. Jag började längta tillbaka till förr så fruktansvärt mycket. Jag tror att det är svårt att acceptera nåt, förren det är försent. Jag tror det är riktigt svårt att förstå vad man egentligen har. Sen när det är borta sitter man där och önskar att man förstått hur bra man hade det då, när man var där. Jag blir galen bara jag tänker på det. Hur bra jag hade det förr, men inte visste det. Allt var så mycket enklare förr.

Så börjar mitt besök här i Pite långsamt leda mot sitt slut. Jag har nu endast två dagar kvar här. Känns riktigt hemskt faktiskt. Jag har nog aldrig haft en så här dålig känsla i magen. Jag har en känsla av att allt kommer barka denna gången jag lämnar allt. Jag vill verkligen inte här ifrån. Jag kommer aldrig orka med skolan heller. Dock har jag bara engelska, svenska och samhälls att göra. men det är nog, när man plågas varje dag när man stiger upp. Jag har i alla fall haft riktigt roligt här. Det började med en trevlig kväll hos tove i lördags och så har det bara blivit bättre och bättre. Bortsett från några små tråkigheter. Valborg var riktigt roligt med en massa underbara människor. Och snacka om att man skrattade mer än vad jag gjort på hela året. Sen kom första maj som verkligen var en dag att vila och träna. Mycket skönt må jag säga. Andra maj spenderades först på backa. Och där hamnade jag på dans. Oj, shit. vem kunde tro att jag skulle dansa där?! inte jag i alla fall. Men roligt var det då i alla fall. Sen stan med hanna. roligt det med. efter det farmor och farfar. Fick äntligen käka palt.  Mumma var gott. Sen träning med John och Linda. Shit, det var jobbigt. Men riktigt roligt. hihi. Sen kalas hos tove och sen marsh boom i säng. Torsdag vare bort me långhåre som gälld. Vart gode fint ändå. Sen var med sanna, tove och josse. Idag blire å vara med lisa, sen film med tove. härligt

I dina ögon var det lättare å va. Jag trivdes bättre i dina ögon. Du får gärna komma hit och skrämma mörkret.

Take Care 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback