Ge mig sommar

Här i Göteborg händer inte mycket. Solen har skinit lite idag. Jag längtar bara hem så himla mycket, vill hem nu. Flyttar om en vecka precis. Känns så underbart. Ska bara göra ett sista prov på tisdag sen är jag fit for fight. Kosan styrs mot pite den 17 maj och jag är nog hemma samma dag på kvällen. Känns hur bra som helst att slippa denna hemska stad. För den har verkligen varit hemsk. Jag har inte fått se solen från oktober till mars. det var hemskt. Regnat VARJE dag då. HEMSKT. Ingen snö helle. Känns hemskt.

På torsdag ska min älskade farfar opereras. Uh, känns inge bra det ju. vill ju att han ska vara frisk. Men forhoppningsvis blir han det nu :)

För övrigt har jag pratat med farmor och farfar idag. Jag och farmor har bestämt oss nu för att gå ner i vikt och ta tag i detta. Jag börjar bli galen på min tjocka mage som sitter dära. Så i sommar är den puts väck. Ska träna hela sommarn, har som mål att springa tjejmilen. Fast nu den 9 juni ska jag och sanna springa tjejjoggen i sjulsmark också. Har en månad på mig att komma i form. Får la se till att det går. Springer varje dag nu. Underbart.Känner hur jag förbränner.

Take Care

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag ska nog också springa tjejmilen :P Vi får se hur mycket spring det blir o så haha xD

2007-05-08 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback