Glader

Just nu är jag glad, eller lite glad i alla fall. ISK:s DIV.3 och 2 vill att jag ska börja spela med dom. Shiit. det trodde jag aldrig. Dom vill inte ens skriva på papprena för övergången från ISK till Öjebyn. Det är ju skit coolt alltså. Haha. Menmen, får se hur jag gör. Ska träna med dom på tisdag och jag kommer vara fruktansvärt nervös. Jag kommer inte ens kunna springa skulle jag tro. Men jag tror ändå att jag väljer öjebyn. Känns lite roligare och sånt.

Mmh, idag mår jag inte speciellt bra. Jag är jätte yr och har sovit två timmar mitt på dan efter matchen. shit, vad jag har mått illa och gör ännu. Har ont i huvvet och allt blää. har lämnat in mitt sista arbete idag och det känns skönt. Så nu har ja inget att oroa mig för längre. Så nu kanske jag slipper huvudvärken. Eller aah, farmor och farfar finns ju kvar ännu. Så huvudvärk kanske jag får ha fortfarande. På tal om farfar, han mådde lite bättre och sånt. Han ligger inte i respirator eller nåt sånt. Men så idag svalde han mat och svalde i fel strupe och orkade inte hosta upp det. Så det for till lungan. Så nu kan han få lunginflammation. snacka om att det går bra för min farfar.  

Igår följde jag med Julia och Ylva till Älvsbyn för att gå på äkta vara. Det var himlat super bra alltså. Längesen det var så bra. Ojoj. jag tror nästan inte att det är sant. Men det är verkligen sant. Ursh, vad jag vill dit igen. Jag träffade Erik där också. Riktigt roligt måste jag säga. Längesen man såg han också. Menmen, kul att snacka med han :)

Nu ska jag gå upp och se film. Kanske jag slipper må illa imon.

Take Care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback