Ibland vill jag bara här i från

Nu har alla åkt och lämnat mig kvar. Emelie är hemma i Pite, snacka om att jag är avundsjuk och Emma är hos Ted, där är jag inte speciellt avundsjuk och här sitter jag och pluggar häcken av mig. Ikväll, liksom resten av den himla helgen, ska jag plugga, sova, plugga, träna, sova, plugga och jaa plugga. Ooh, vilken varriernade helg. Men vad gör man när det inte finns en enda människa som har tid över för mig. Jag tror jag avlider av tråkigheter. I morron kanske jag får mig lite varriation. SofiaLinn kanske kommer hit från orust och vi ska kanske på liseberg, MEN, det är om hon har tid :/ Sen på kvällen blire att tycka synd om mig själv och se på ESC och bara dööö typ. Kan ingen komma hit och skrämma mörkret åt mig? Jag har en himla samhälls uppgift som ska vara inne snart och den kommer bli super dålig. Sen har jag ett Företagsekonomi prov på tisdag och snälla Maria, kom hit och gör det åt mig. Sen har jag ett svenska arbete som ska vara inne vecka 22. BAJS vad jag hatar skolan. Idag hade vi BTW nationella prov i matte Del 1. Det var himlat mycket svårare än del 2 och jag tror det gick skit helt enkelt. Men sånt får man ta, jag gör ändå om det nästa år.

Allt gick som det skulle för farfar och just nu mår han bra. det var super bra det. För annars vet jag då inte vad jag hade gjort.
Näe, nu vet jag inte vad jag ska skriva, så nu ska jag gå.

Kommentarer
Postat av: Maria

Äsch, du kommer klara företagsekonomi galant serry :D

2007-05-12 @ 21:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback