Kärra HF

Så, nu är vårat internet tillbaka. Känns mycket bra måste jag säga. Efter två dagar utan att kunna vara inne på nån sida, är jag äntligen tillbaka. haha. nämen.

I helgen har inte mycket hänt.

Fredag började med att vi hade träning på morron, en och en halv timma gym gjorde kroppen bra. Sen vare nationella som gälld. Det gick skit, men vad spelar det för roll, jag ska ju ändå fixa det nästa år igen. Så ärligt talat bryr jag mig inte speciellt mycket. Sen när jag kom hem vare läxa för hela tjotahejen som gällde men också träning. Senare på kvällen lämnade alla mig ensam för att ruttna hela helgen. Och ruttnat har ja verkligen gjort. Klockan åtta vare bänk framför tv:n för att se talang. Mycket underhållande och bra.

Lördag började halv elva med LÄXA och plugg. kändes inte speciellt bra, men mycket nyttigt. Först företagsekonomi sen samhälls. Och till min stora förvåning funkade inte internet så jag kunde inte göra klart samhälls uppgiften, inte svenskan för den delen. Egentligen skulle jag ha vart med Sofia denna dagen, men det blev inte. För hon kunde inte komma. Så att se henne nåt mer, blir inte. Lite tråkigt faktist. Sen vare ruttna och dö som gällde. Lagade mat klockan fyra. Sen bänkade jag mig framför tv:n för att först se när Canada klassade sverige i hockey och sen se när sverige blev klassade av alla östländer i ESC. Vad ger det ens att ställa upp? Gannländer röstar på varann och här har vi inte många länder till grannar. Så orka ens. Inget land från norden kommer vara med nästa år. Satt alltså vid tv:n från fem till halv ett igår. Sen gick jag och sov.

Söndag började som förra dan med läxa och läxa. hemskt måste jag säga. Sen vare tv igen som gällde. Denna gången hockey för att se när Ryssland klassar Sverige. Sverige slutar alltså fyra i detta årets VM-slutspel, tillskillnad från förra årets första plast. hmm, man kan ju undra vart Sverige är på väg. Sen var det så dags för min allra sista handbollsträning med Kärra HF. Jag måste säga att det gick riktigt bra så här sista gången. Känns surt att lämna allt. Men det sägs ju att man ska sluta på topp. Får väl säga att det är så jag gör också. Lite sorligt var det också, samtidigt som det var roligt. Kommer nog inte ångra att jag kommer tillbaka till lillpite. Nu ser jag framemot en avslutning på tisdag. Ska bli roligt. Senare ikväll har jag sett Wallander. Nu har jag också lyckats bli förälskad i denna serie filmer, känns bra att vara en i gänget. haha.

Näe, nu ska jag bege mig mot sängen för att sova och sen vakna upp till en dag fylld med nya äventyr. haha. Känns skönt att tänka att det är bara några få nätter kvar tills jag flyttar. Och i morron gör jag min sista skolträning nånsin. Kommer lämna in kortet också. BRABRA.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback