Nu tar jag mitt pick och pack och drar.

idag sitter jag på skolan och skriver. Har varit den mest slappaste dagen på hela året. jag har inte gjort ett enda, okej, ett prov men inget mer. känns bra.

Läste just i Marias blogg, I know jag tjatar himla mycket om henne hit och dit. men om jag vore hälften så duktig som hon på allt, skulle jag nog sluta. Men nu är jag inte det och då fortsätter jag tills jag är det. vad som stod i hennes blogg var en massa saker om våldtäkter. åh, vad hon är bra på att skriva och jag tycker verkligen alla borde läsa det. shiit, maria :)
även fast min gammelmormor och min farfar är konstnär, har jag inte fått nått av deras konstnärliga sida och det suger. plus att min mamma var bäst i hennes klass på att rita. vart är detta på väg?

Aja, i morgon tar jag mitt pick och pack och drar långt här i från. väskorna är nästan packade, skulle jag säga att allt var klart skule jag ljuga. För jag har hur myckt som helst att packa fortfarande. men hinner inte idag, för idag ska jag ut och springa och sen ska jag till kärra på kärra galan. ska bli riktigt roligt.
sen är mitt äventyr här i Göteborg över. underbart.

take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback