Livet går vidare

Egentligen har jag inte tid att sitta här, borde sova. Skola imon och jag är inte ens 10 procent taggad. Skulle helst stanna hemma skulle jag tro. Bajsa på skolan. Dock har jag själv valt att gå till skolan så jag får med andra ord skylla mig själv.
Åhnej, jag har blivit skadad och det är mycket dåligt. Min HEMSKASTE lärare som finns säger alltid, i varenda mening med andra ord. Det är sjukt hur ofta hon säger det.

Livet går vidare, det händer inte speciellt mkt. Bara det tråkiga att vi inte längre är obesegrade i serien. DUMMA sikeå vann över oss. Det är helt sjuk det också. Vi skulle dock ha vunnit om vi haft fullt lag, vilket vi så klart inte hade. Aja, nu vinner vi resten.

Nej, dags att tänka på refrängen.
Ha ett bra liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback