Skivsläpp och premiärseger^^

Dagen igår var en mycket lyckad sådan. Jag övervann min rädsla en gång, vi vann våran seriepremiär, det gick bra för mig och Lasse släppte ny skiva.
Vad annars kan man begära av en lyckad dag?

Och på tal om våran premiär. Anja började och stod i tio min, sen böt vi. jag släppte i fem mål resten och sen tog jag massa frilägen. Kan man vara mer än nöjd liksom. Ååh, vad jag älskar att spela handboll.
Boden besegrades med 25-22. Bra, mkt bra.

Just nu sitter jag med mitt himla hemska VEME arbete som aldrig riktigt kommer bli klart. Jag har inte ens börjat. Ska skriva värsta feta arbetet om apartheid. Jag har fyra veckor på mig och det ska typ bli det bästa arbetet jag gjort i hela mitt liv. Denna skola är så mycket mer och bättre än Aspero. Stackars elever på aspero, kommer aldrig bli något - om dom inte blir proffs, men då är jag inte så avundsjuk om jag ska vara riktigt ärlig.

Annars händer inte mkt i Piteå. Har varit en hemsk dag. Somnade på lektion efter lektion idag plus en timma hos farmor. Jag hatar såna dagar. Det braiga är väl att det är helg imon. underbart. Och jag hoppas på den bästa helgen i hela mitt liv.

Emelie var över förra helgen bara sådär. Och jag måste helt ärligt säga att hon var efterlängtad. Den solstrålen saknar man verkligen i första taget. Jag längtar redan tills hon kommer igen. Tove+Emelie+Elina=BÄSTA

Du är det finaste jag vet
och om du vill ha mig,
så kan du få mig så lätt.
Tillsammans är man mindre
Ensam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback