28 April

Jag är trött, trött, trött och trött. Ovanligt va? En månad kvar till Rhodos.

Har egentligen inte så mycket att skriva, skriver enbart för att få tiden att gå. Har alldeles nyss kommit hem från träningen. Stannade till lite i öjebyn efter att ha kört hem Per. Alltid trevligt i den familjen må jag säga.
Träningen gick väl som den gick, trött  som jag för ovanligheten(?)s skull var.

Imorgon är jag ledig och snacka om att det är skönt alltså. Har egentligen inga riktiga planer, mer än att jag ska plugga det sista innan jag lägger böckerna på hyllan för ett välbehövligt brejk från skolan. Skönt må jag säga.
På valborg blir det mys med några av mina bästa vänner, ska bli skönt.
Längtar dock tills på fredag, då blir det party för hela slanten. Sandra och Tove har sitt 18års partaj. haha. Hoppas på att det blir roligt i alla fall : )

Nåja, om man skulle ta och dra sig här ifrån.
Imorron ska jag och vickan hämta Emelie på kallax. Ska bli roligt ;P hihi^^.
Nu nämde jag dig vickan ;) hehe.

GodNatt

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jodå det är helt okej tror jag faktiskt. Fast ska slita ut mig som ett djut i sista månaden i skolan för att klara bra betyg nu!!! men men vad ska man annars göra?^^

Hur är det själv då?? :) Måste försöka höras oftare tycker jag! :P
Kraam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback