Bland värkande ben och lyckliga pirr

Okej, jag har visst historiaprov på onsdag och jag borde inte sitta här, för jag har en hel hög historiaböcker som väntar på mig här bakom. Men vet du, jag orkar inte bry mig för jag är trött och har ont i mina ben.

Det är sjukt hur fort helgen går när man har roligt, vilket är mycket tråkigt. Det har verkligen varit en superduper helg som jag absolut inte vill ska ta slut, men det roliga har ju tyvärr också ett slut. Tråkigt nog.
Det hela började i fredags då jag och några underbara vänner drog oss till finland för att uträtta några väldigt viktiga ärenden. Sen när jag kom hem var det bänk framför TV:n för att kika när mitt älskade HV71 vann smguld och som jag blev glad alltså. Tack för den och grattis till guldet. hurra ;D
Igår hade jag match på dagen, det gick helt okej för mig. Men ändå förlorade vi, vilket var tråkigt. Men bättre lycka nästa gång. Sen åkte jag och Hanna till sandra. Där var det förfest och gissa om det var roligt alltså. Tack för den grymma kvällen. Sen drog vi ut på pentan och sandra fick faktiskt komma in, fast det var fem minuter kvar tills hon fyllde 18, hehe. det var snäll. Och snälla som jag och cilla var gick vi till dj och bad han berätta att sandra fyllde 18. hihi. Busigt.
Sen kom hanna hem till mig och vi somnade bums. hihi^^.
Idag blev det att vakna tidigt, hade match även denna dagen. Förlorade även idag. bajs.

Det blev inte ett allt för intressant inlägg.
Måste nämnas att Sandra fyller 18 idag. GRATTIS snyggning ;D

Nu ska jag plugga historia i en timma. Önska mig lycka till ;P

Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback