Can I Hold You Tonight

Solen har varit framme även denna dag, vilket är helt fantastiskt. Jag bara döör av lycka varje gång jag vaknar och upptäcker att det faktiskt finns en liten sol där baki alla moln, otroligt. Det är precis som att jag får mer energi till att göra saker när solen kommer fram, idag exempelvis har jag inte sovit nåt efter skolan, vilket jag alltid brukar göra.

Ibland när jag har lite att göra, vilket jag har haft idag, brukar jag slå mig ner och tänka. Detta gjorde jag också denna dagen, satte mig på en stol på altanen och solade lite. Solen värmde verkligen i ansiktet och det var riktigt varmt. Just som jag satt där i min ensamhet fick jag då för mig att tänka, vilket jag också gjorde. Kom fram till att livet verkligen är helt underbart ibland, oftast. Eller kanske inte underbart, utan oftast är det helt okej bra, som det ska vara. Men just idag mår jag bara helt otroligt bra. Egentligen har jag ingen speciell anledning till det. Idag är värdens äckeldag, men ändå är det som att allt bara går min väg och jag älskar det.

Nåja, mina tankar kanske inte är de lättaste att skriva ned, vilket kan vara bra det också. Men jag kan då försäkra er, kära läsare, att dessa är mycket, mycket bra och jag älskar dem.
Idag hämtade jag mitt körkort, jag ser dock ut som en fånge på det, men det är sånt man får leva med, i 10 år till. Sen kan jag byta och försöka vara lite vackrare. vilket kan bli svårt det också, för då är jag 28 år gammal och jag och mina kära vänner har ju kommit fram till att när man fyllt 20 år går det bara utför. Dvs. man blir bara fulare och fulare och detta bådar ju inte gott om jag ser ut så som jag gör nu på detta körkort. äh, jag säger då bara.....bättre lycka nästa gång. Fast om man tänker efter så är ju inte körkortskortet allt liksom ; )

Äh, dags att dra sig från denna burk. Ska ner till Vickan och hämta henne. Sen drar vi till öjebyn och köper oss lite frukt och sen ska vi fixa värsta fruktsalladen och sen se film. Hoppas på att den är bra ;D

Ha ett bra liv :D
Tillsvidare.

Can I Hold You Tonight?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback