Helg

Det är helt otroligt helg nu, REDAN. Helt sjukt hur fort tiden går, jag tycker det var nyss jag satt här hemma förra helgen och förberedde mig för att åka till EFS, men tydligen är det inte så, tror minsann att jag börjar bli gammal eller nåt sånt. Men aja, fredag är det då igen.
Det är inte alls längekvar tills vi åker till Rhodos heller, bara en och en halv månad.

wellwell, vet inte riktigt vad jag ska göra i helgen, eller egentligen vet jag det.
Planer för ikväll är så att vi ska se film hos josse först, sen ska jag och sanna dra ut, om vi orkar det vill säga. hehe.
imorron ska jag nog antagligen plugga på dan och sen på kvällen blire att hämta sanna i öjebyn och så ska jag, sanna och cilla till EFS i bergsviken och kolla på ingen mindre än christoffer hiding. ooh, så underbart alltså. LÄngtar så grymt mkt alltså^^. hihi..

Nåja, om man skulle ta och lägga sig och "läsa" lite historia ;P
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback