Hur som helst kommer jag sakna allt.

Jag låg idag och skulle vila ett tag. Då kom jag och tänka på min allra första körlektion jag hade på trafikskolan, det var en mycket nervös lektion, men för att vara första gången tycker jag att det gick riktigt bra faktiskt. Skulle lära mig att krypköra och jag hade till en början lite problem med det. Den första lektionen fick jag gratis, för jag körde med Micke, en elev som skulle bli lärare. Det var tider det.
Så mycket som jag har skrattat i den där bilen med Maggan har jag inte gjort ofta. Men det har också varit grymt mycket fula ord och ord som jag aldrig trott att jag kunde finna i mitt ordförråd. Ord som äckel, tant, gubbe och CP har jag nog aldrig andvänt så mycket som när jag suttit i den bilen. Ååh, på tal om den där bilen, jag älskar den så ge den till mig tack : )
När jag igår skulle köra till min uppkörning säger Maggan så här till mig:
Elina, hur det än går idag så måste du då veta att jag har aldrig haft så här roligt eller skrattat så här mycket med någon elev nångång som jag har gjort med dig, snälla kugga.
Haha, det var ganska roligt att höra.
Hur som helst så kommer jag absolut sakna Bilen, skolan och framför allt Maggan. För utan henne skulle jag absolut inte sitta med något körkort i handen en dag som denna.

Det var ett tag sen jag var på förfest nu så det känns att det börjar vara dags att ge sig iväg mot det snart. Klockan sju startar jag här ifrån. Ska hämta upp en massa folk.
Efter det blir det kanske statt eller nåt sånt. Kanske åker jag bara hem för att sova? Vem vet?

Och ja, Emelie. Självklart var det du som gjorde lovet underbart, bland annat. haha ; )

Ha det bra.
Vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback