Life Is Wonderful

Sitter just nu och pluggar lite smått. Har varit på skolan idag, till klockan elva. Slutade 10.15 idag. Det var riktigt skönt måste jag få säga. Men riktigt onödigt för mig att gå till skolan, eller på ett sätt var det bra. Fick mig själv att börja skriva på mitt fyra perspektiv arbete, vilket var mycket bra gjort. Så nu är jag en bit på väg, det vill säga nästan klar. Så nu kan jag halvt slappa i veckan. Historian ligger så snällt och väntar på mig på köksbordet. Ska jag verkliegen ta tag i mitt liv och börja läsa de 20 sidorna jag har kvar, eller ska jag gå ut och få mig lite frisk luft istället? Hum, jag tror jag går ut istället. Det låter lite mer lockande, om man säger så. men sen måste jag dock ta tag i den där äckliga historia boken, för det måste göras till imorron.
ÄCKEL.
Senare idag måste jag och laga mat, för jag antar att det blir jag som får göra det. Eftersom att min söta lillasyster vägrar röra vid något sånt efter skolan. Ibland blir man ganska irriterad på henne. hehe.
Ikväll ska jag köra till sandra för att vara med henne och hjälpa henne med teorin. hehe.

Jag vet inte riktigt, men jag kan som inte sluta le ;) haha

Nä, nu ska jag ta mig ut.
Life Is Wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback