Mitt huvud har gått på högvarv de senaste 24 timmarna.

Det har varit en helt underbar dag, solen har verkligen gjort sitt och värmt oss galet varma i bilen. Började nästan längta till den 28 maj, för då sticker ju vi till Rhodos. I och för sig är det ett väldigt långt tag dit, men jag börjar verkligen peppa nu. Endast en månad kvar snart. Dock måste jag verkligen inhandla en ny bikini och nya sommarkläder, annars är jag nästan förberedd. Hade tänkt ta min kära mor med mig nån dag till stan för att fixa allt som behövs, jag antar dock att hon helst skulle slippa anstränga sig.

Visst mår man härligt bra när solen är framme, men ska jag vara ärlig skulle deet vara roligare ifall att den dumma snön för en gångsskull kunde ta och göra sitt och försvinna från vårt lilla land. Mitt humör har i alla fall varit på topp hela dagen, förutom när vi inte riktigt visste vart vi hade våra pengar, men när de kom fram kunde jag le igen, vilket var helt underbart. Vår lilla tripp till Haparanda och Finland idag var verkligen varm, men visst var den rolig allt. Förlorade dock i alla lekar vi gjorde, men jag antar att det alltid kommer vara så, enda undantaget var väl den gången i gråträsk på påsk när jag faktiskt lyckades vinna, annars förlorar jag alltid. Men det är väl som de brukar säga, otur i spel - tur i kärlek, vilket inte heller verkar stämma. Men den som väntar på något gott....

Jo, på tal om våra pengar. Dessa hade på något underligt sätt försvunnit när vi skulle shoppa i Finland. Mina kära vänner anklagade mig för att ha gett bobo för lite pengar, men se det hade jag inte gjort. För när jag och sanna hade suttit och tänkt så att det knakat och verkligen försökt komma fram till en lösning på hur mycket var och en skulle ha tillbaka, tar lilla bobo fram två hundra kronor ur fickan och utbrister: Nämen, titta här vad jag hittade. haha.. Så var det precis de tvåhundra kronorna som saknades. Men nog har mitt kämpande med matte B verkligen gett resultat. För jag kom faktiskt fram till en lösning, som underligt nog stämde. Jag kanske faktiskt går framåt i utvecklingen med matte? hehe.

Nåja, imorron gör jag debut i målet på storfors sida. Vi möter nämligen MSSK och det vill säga Josse i min klass. Det blir verkligen en kamp om stoltheten i klassen. Förlorar vi så kommer jag gå in i väggen, upp i rök eller hoppa ut genom fönstret i vårt kära klassrum, s17.3. haha.
Senare blir det partyparty. Sandra fyller ju nämligen hela 18 år och det ska så klart firas. Så imorron kväll kommer vi skaka rumpa till Magnus Ugglas - Jag dansar aldrig nykter. ÅÅh, vad roligt det kommer bli, förhoppningsvis alltså. Och på söndag morron blir det att vakna tidigt, riktigt tidigt. Senast klockan tio ska jag vara uppe ur sängen för kvart i tolv ska jag vara på heden för att spela ännu en match, med div. 4. JAG DÖR. haha.

Well, klockan slår sju just nu och nu börjar hockeyn, dags att gå för att kika lite och så klart heja.
HEJA HV71!!

Dags att slita sig.
Ha ett bra liv ;D

Och förresten, Grattis snyggsandris på din 18 års dag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback