Och så kom våren igen....

Då var det kanske dags att ställa in sparken igen och ta fram cykeln och vår jackan? För tillfället skulle det nog vara en bra idé med tanke på hur mycket jag svettades på stan idag iförd min allt för varma vinter jacka. Idag lyste solen, tempmätaren visade +14 grader och snön den smälte, dagen var liksom gjord för lyckliga leenden och visst blev det en hel del såna. Inte blev det sämre när jag senare på dan fick veta att vi hade handbollsträning på kvällen, jag dog nästan av lycka.
Det har verkligen varit en lyckad dag idag, för när till och med läxan går bra börjar man ju fundera vart detta är påväg. haha. Jag är verkligen lycklig och det är jag glad och tacksam för.
Länge leve lyckan ;D

Skola imorron, hmm. Vad säger vi om det? Kanske inte allt för roligt, men jag överlever skulle jag tro. Imorron är nästsista skoldagen för min och några kompisars del. För sen sticker vi till haparanda. Weei, bara massa underbara tjejer. Kan det bli bättre? Mjaa, skulle inte tro det va?
Just nu har jag så mycket att se framemot att jag inte ens hinner tänka på något annat. Ååh, jag blir alltid så här sprallig på våren, liksom vårrus i hela benen och munnen kan liksom inte sluta le.

Well, började mucka med emelie igår på bilddagboken lite granna. Var faktiskt lite roligt. hehe. Det slog mig helt plötsligt hur mycket jag saknar henne. Jag trodde faktiskt inte det, tänkte att jag kommer ju ändå få träffa henne snart igen. Men det är förvånande vad tiden går sakta när man saknar nån väldigt älskad människa. Vårat gäng, eller framför allt inte jag, är inte helt så länge hon är borta. Det känns liksom att man saknar nåt. Efter alla dessa år tillsammans är det väl inte konstigt att man saknar älsklingsflickan lite? Eller är det jag som är konstig? Nää, jag hoppas inte det. förhoppningsvis måste jag endast plågas ett år till, sen är hon tillbaka. Om hon inte får för sig att flytta utomlands och spela. Vi kan väl dra slutsatsen att utan eme är inte jag hel liksom. så snälla, KOM HEM SNART <3

Nåja, klockan börjar ticka mot sängen. Dags att ta sig dit så att man får sig dessa åtta timmar som verkligen behövs. Går till fem imorron sen träning sex. LYCKA TILL!

Saker att se framemot:
Haparanda på fredag
Match lördag
Sandra 18 lördag-söndag
Match söndag
Handbollsavslutning?
Tove och Sandra 18 andra maj.
Rhodos 28 maj
Sommarlov 4 maj ;D

God natt


Kommentarer
Postat av: Emelie

nåååå,, du är bara för söött du!! jag saknar dig

2008-04-15 @ 22:33:47
Postat av: Emelie

nåååå,, du är bara för söött du!! jag saknar dig

2008-04-15 @ 22:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback