Påsklov, skratt och underbart väder

Så var våren äntligen här och med sina 14 grader plus blir det lite blött i skorna när man går. Det är det tråkigaste med sommarn, våren innan all snö försvunnit. Aja, snart är det över och då är sommarn här, weei. det bästa med denna dag är nog att det är sol ute, är inte speciellt glad för att det är varmt, men det går det också.

Efter ett helt underbart lov är man nu också tillbaka i skolan och fyy vad okul det är. Inte alls så att man längtat precis, menmen. det måste ju tyvärr göras. Men imorse när jag vaknade tänkte jag; Åhnej, ska man stå ut i åtta veckor?
Hm, man kan ju undra, men jag tror att det är tänkt så. Jag har gått två dagar nu.....

Påsklovet var ett av de bästa loven på mycket länge och tack till alla som gjorde det så underbart bra ;D

Nu är det inte alls länge kvar tills jag sätter mig i den där dumma bilen, mer nervös än förr och kör, med en äcklig gubbe bredvid. JAG DÖR.
Jag pratar så klart om uppkörningen. Ta och rädda mig snälla, jag hatar de som kom på att man måste ha körkort, jag hatar körkort.

Nää, nu ska jag kika lite tv och sen se vad som kan tänkas hitta på. Träna kanske? Köra bil? Jaa, vi får helt enkelt vänta och se.

Hejs


Kommentarer
Postat av: Emelie

var jag en an dom som gjorde det underbart ? ;)

2008-04-04 @ 08:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback