Sol

Det är helt sjukt hur mkt energi jag har till att plugga när det är sol ute. Har liksom suttit ute på farmors veranda hela dagen, solat och läst historia. Tro det eller ej, men det har faktiskt gått riktigt bra. Tror jag börjar fatta nu vad som händer, vilket är mycket bra, med tanke på att det är imorron jag har prov.

Nåja, klockan visar just nu 17.17 vilket betyder att jag har en och en halv timma på mig att plugga historia tills det är dags att dra sig vidare mot handbollen. Dock har jag inte speciellt mycket lust till det eftersom att jag förmodligen kommer spela fotboll hela helgen. Men visst är det kul det också.

Well, om man kanske skulle ta och göra nåt vettigt som att plugga.......historia.

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback