T R Ö T T

Åh, hjälp vad jag är trött, helt slut i kroppen och det må jag säga, det var ett himla bra tag sen jag kände mig som jag gör just nu. Känns ändå bra att jag gjort något bra, inte bara suttit hemma och ätit massor med onyttigheter. Dock har jag ätit onyttigt idag, har köpt en godispåse som jag ska vräka i mig om ett tag. Har tänkt att sätta mig och läsa min lilla bok som börjar bli riktigt spännande nu.

Aja, i fredags startade årets sikforscup för mitt lag. Vi förlorade, vilket inte var så överaskande. Menmen, sånt man får ta. Förlorade även en match igår också. Dock vann vi helt oväntat mot öjebyn. Ska jag vara ärlig trodde jag faktiskt att vi skulle förlora, men så blev inte fallet. Gick väl helt okej bra för mig. Gick dock bäst mot sikfors, även fast vi förlorade.

Nåja, nu ska jag nog ta och läsa och sen sova. Jag är trötter ;)

Hejs

Du kanske tycker jag verkar borta i tankar,
det kanske stämmer.
Som om jag hade nåt bättre för mig
Som om jag inte lyssnar längre.
Och det gör jag inte heller,
När jag tänker på en ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback