Något vettigt.....kanske inte

Det var faktiskt ett tag sen jag skrev något vettigt i min blogg, dessvärre ser det dock ut som att det kommer bli något ovettigt idag också.
Regnet det bara öser ner men det kan också vara mysigt. Bara sitta inne och ödsla tid på att göra ingenting, läsa kanske?
Har dock hunnit riktigt mycket idag och klockan är bara halv fyra.
vaknade tidigt för att klippa av mig långhåre. Det blev bra, kanske inte så stor förändring, men min nyans är i alla fall borta och det var väl det som var huvudsaken skulle jag tro. Det blev bra det också.
Sen bar det vidare, ut i spöregnet, till SnyggJosse för att umgås med henne. Tyvär blev det inte så länge, eftersom att min syster skulle ha hämtning från handbollen. Blää på henne.
Men det lilla jag var med henne var roligt, vi såg friidrott och Stefan Holm rev ut sig. Urk.

Göteborg då? Vad säger vi om det? Helt okej roligt, känns dock att jag trivs alldeles utmärkt hemma i Piteå. Längtade hem nästan direkt jag satt mig på planet från Kallax. Nää, tror inte att Göteborg är något för mig. Stress skulle jag vilja säga.
Men fy, nog vill jag åka till stockholm nu!

Sommarn är snart över och det känns faktiskt riktigt tråkigt. Sommarn har varit väldigt rolig : )
Dags för en sommaruppdatering snart, men inte idag.
För nu ska jag sova, har match om bara några timmar.
God natt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback