Sommaren 2008 - Hösten 2008

Sommarn 2008 är verkligen historia nu.
Skolan började igår och jag kan inte påstå att jag var speciellt happy att vara tillbaka igen. Skolan såg väl precis likadan ut som förra året, fast lite tråkigare kanske.
Och schemat då? För alla er som tycker att ni har dåligt schema tycker jag att ni ska fråga mig hur mitt schema ser ut, vipps så kommer ni genast tycka att erat är rätt bra ändå. En liten ledtråd är väl att jag börjar klockan åtta varje dag och slutar halv fem. JAG DÖR!

Ja, vad ska man säga om sommarn då? Såhär när man tittar tillbaka var den grymt himla bra och det är många tillfällen som lätt kommer saknas. Jag utnämner verkligen inte denna sommar till den bästa någonsin, men verkligen till en av de bästa i min livstid.

Sommarn började på bästa tänkbara sätt med en helt underbar Rhodos resa med helt underbart och oslagbart sällskap bestående av Tovi, Eme och Cilla.
Vi levde liksom livet i en vecka och gjorde bara saker som föll oss in. Helt underbart.
Sen på examensdagen var man tillbaka på jorden igen. Brun som ett as och helt otroligt lycklig över att ha sommarlov. Såklart insåg jag ju inte då hur brun jag var, det gör jag nu istället.
Efter en super helg var det så dags på måndagen att börja jobba och tack och lov för att min kära jobbarkompis Lisa fanns där. För annars vettebubblan om jag klarat av att jobba en hel sommar på det där hemska stället. En sak finns att säga om det - Där jobbar jag aldrig mer.
Helgerna bestående av kompisar, volleyboll och endel festligheter var verkligen guld värda. Att egentligen inte göra nånting, utan bara spela volleyboll, umgås med kompisar och skratta kan verkligen vara det bästa som finns.
PDOL var sannerligen en hitt om jag får säga det själv. Från att ha hatat PDOL av hela mitt hjärta, blev detta PDOL helt otorligt roligt. Massa människor, konserter, skratt, musik och dans gjorde helgen till minnesvärd. Denna helg lyfte upp sommaren så grymt mycket och gjorde den till något speciellt.
Helgen efter såg jag mitt livs konstert med Lars Winnerbäck. Han fick mig knäsvag och helt otroligt genomlycklig. De som var där måste ha trott att jag druckit en stor mängd alkohol, men icke det. Jag var spikarns nykter. Men jag har hört talas om att lyckan kan göra människor onyktra. Jag tror det var lyckan som slog till.
När vi senare skulle hem var bilen utan ström, så klockan fyra kom jag och josse oss hem. Och jag tror aldrig att sängen varit lika skön som igår nånsin. Helt underbart.
Veckan efter var det dags för sommarens höjdpunkt på riktigt. Tejp 2008 med massor av underbara människor och BeachVolley. Det var det bästa på hela sommaren och tejp gjorde mig lycklig på riktigt.
Men så klart grät jag när vi skulle hem, varför kan inte sverige se ut som en munk?
Sommaren avslutades sen med en tripp till Göteborg.

Jag tror att det varit de små sakerna som gjorde min sommar till vad den var.
Sommarens bästa: RHODOS, PDOL, LISA(som förgyllde mina jobbiga dagar på jobbet.), FESTLIGHETERNA, VOLLEYBOLL, LASSEW och framförallt VÄNNERNA

Tack för en underbar sommar
Och för er lyckliga treor är det endast ca. 34 veckor kvar till studenten.
Tänk om jag kunde få vara så lycklig och ta studenten med mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback