After X-mas



Jag tänker åka bort imorron, kommer förhoppningsvis hem på söndagkväll, sover och sen åker jag igen. Blir nog inte så mycket uppdatering på ett tag. En sak bara, önska mig LYCKA TILL!!

Det var i alla fall en mycket trevlig kväll igår må jag säga. Många skratt och mycket dans. Även många kändisar stötte jag på under kvällen. Lisa var väl en av de bästa faktiskt, henne har jag inte sett sen i Augusti, så det kändes faktskt väldigt overkligt, men mycket roligt.

Nåja, längre än så kommer jag inte med denna uppdatering. Jag var extremt glad igår och jag vill tillbaka. Borde sova nu så att jag orkar vakna imorron. Gruvar mig extremt mycket, låt det gå bra!! Ska se lite mamma mia så att jag somnar.
Hoppas ni kommer ha en bra vecka.

God natt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback