Även när det är lugnt, är det stressigt

Även fast det har varit en lugn helg, har jag ändå inte haft tid till att sitta ner och göra ingenting. Man kan ju undra när den tiden är tänkt att komma, faktiskt så tror jag inte att den kommer nångång.

I fredags var det klassfest. Helt okej faktiskt. Skrattade och hade trevligt. Sen sov ylva hos mig, jag själv somnade väl vid halv tre efter en liten titt på idol.
Lördag var det plugg direkt klockan tio på morron. Såg färdigt Jeanne D'ark och sen åkte Ylva hem. Jag satte mig ner och började läsa min egenskabok, som för övrigt är på 613 sidor. Om jag läser ut den så får jag min nyårsklänning av min moder som kostar kring 1000 kronor. Så det är ju lugnt värt allt slit med den boken kan man ju säga. Geografi, svenska och ett annat engelska arbete hanns även det med. Klockan två hade agnes match. Tyvärr en försust. Sen hem igen, göra sig klar, försöka äta lite middag och sen iväg igen på Gospel i Jävre. dom var faktiskt riktig bra.
Efter Gospel åkte vi till Nodo och satt där ett tag och sen iväg till Max för endel var hungriga. Hemma klockan ett och började, hör och häpna, plugga. Men orkade inte längre än till halv två då jag så gott som dog på sängen.
Idag har jag sett handboll och pluggat.

Fakiskt så har jag kommit på att jag lever ett väldigt ointressant liv. Det enda jag  gör är att plugga, träna och stressa ihjäl. Magen har börjat krångla igen. Har riktigt ont då och då, oftast bara lite. Men när det är mycket, ja då går det knappt andas. Får kanske avboka lite av mina julplaner för att magen ska bli bra igen. Fast samtidigt kan jag inte göra det, det känns alldeles för dumt. Så vi får väl se hur det blir, egentligen borde jag vila...

Nåja, dags till allt vad läxa heter. Och alla mail som jag borde svara på; Jag gör det när jag får tid. Förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback