En liten ljus uppdatering


(snön håller på att försvinna ;/)

En liten uppdatering kanske är på tiden,  jag inte haft tid att skriva. Men hinner inte skriva allt för mycket eftersom att det råkas vara skola imorron. Men ÄNTLIGEN LOV.
Kanske bäst att säga att jag ser ljus igen. Det är verkligen på tiden, måste jag säga. När jag kom ut idag var det som att jag öppnade ögonen efter månader av sömn, som att jag inte öppnat dem sen sommarlovet. Känslan av att se ljust på saker och ting vad helt underbar och för en stund kom jag på mig själv med att gå där på stan med ett leende på läpparna. Det var ett tag sen, men äntligen...äntligen.
Har en känsla av att det kan vara på grund av att skolan börjar lida mot sitt slut som jag kan andas igen och det känns bättre än bra. Med tanke på att det är skolan som gör en som man blir. Känns ändå även bra att det har varit en vecka utöver någon annan. Nåja, huvudsaken är att jag ser ljust på saker och ting igen..

Nu börjar det vara dags att se till att magen börjar fungera som den ska igen och det tror jag att det kan göra snart, skolan är ju trots allt över för hösten. Nu är det bara en, förhoppningsvis, ljus vår kvar.

I helgen är mycket planerat, men sen ska jag vila.
Har föresten nytt mobil nummer ;)

Nu ska jag försöka sova
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback