Jag laddar inför ett derby


Eftersom att min kusin numer tvingar mig att lägga upp en bild till varje inlägg kanske det är dags att börja också. Vet egentligen inte varför jag valde just denna, men kanske för att mina tankar för tillfället befinner sig någon annanstans.

Jag har egentligen en miljon saker att ta tag i, men ungefär noll ork. Så istället sitter jag här och gör inget alls, enbart lyssnar på musik och inser hur ensam jag egentligen är. Okej, nu kanske jag tog i.
Derby finns i mitt huvud mest hela tiden och det gör mig smått galen. Vet inte om jag går med magont hela dagarna på grund av derbyt eller på grund av min oändliga stress. Jag lär nog få veta på torsdag, för då är derbyt spelat.
Jag hoppas att det är vi som ännu en gång får skrika ut vår lycka med orden "BÄST I STAN".

Mitt hjärta slår ett extra slag av lycka varje gång någon kommer fram till mig och säger något i form av "Fan vilken match du gjorde, Elina". Jag blir så glad att jag skulle kunna spricka, något i det slaget. Jag blir nog sällan så glad som när det går bra för mig en match, det är ju liksom det som är så sjukt kul - handbollen alltså.

Nåja, julkalendern börjar snart, ska nog ta och ta fram mina läxböcker än en gång idag och fortsätta med det efter den.
Har spanskaprov på onsdag - Lycka mig till!!

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback