Lucia, shopping, tårar och lilla julafton

Det har varit en händelserik helg. Har hunnit med allt och inget kan man säga. Det jag mest av allt borde hinna, har jag absolut inte hunnit, så ni kan ju gissa stressen i mig just nu. Ska dock försöka ta bort den nu genom att börja plugga, sen gå ut och gå och sen träna.

Kevin vann ju idol i fredags, som vi alla säkert redan vet. Men åh, vad bra han var och åh, jag är fortfarande lika kär i honom. Jag vet en som kommer bo i gråträsk i vinter, enbart för att kunna åka till arvidsjaur när jag vill. haha. Jag skulle fortfarande kunna flytta till hålan arvidsjaur för två saker; han och så klart snön.

Och på tal om snö, hjälpars vad det har snöat här i helgen. När jag skulle köra till stan igår var det knappt att man kunde köra bil alltså. Det var inte mkt man såg, allt var vitt. Men fy vad vackert det är. För mig gör det inget att det snöar. Nu vill jag ut och köra skoter.

Lilla julafton igår var trevligt, mat, fika, julklappar, lek och prat. Var hemma klockan två i natt och då var jag minst sagt trött. Vi var femton stycken där och alla körde i princip varsin bil - alla bor nästan på samma ställe - inte konstigt att jorden håller på att gå under. Det var några som skulle åka lite tidigare än andra och så klart var de parkerade längst in. Så vi alla var tvungna att backa ut våra bilar, innan de kunde börja backa ut sina. Det blev himla tjorvigt när några körde fast i den nysnöade snön, men tillslut gick det bra. Bäst för er att observera att det inte var jag kom körde fast!!

Idag ska jag enbart ta det lugnt, plugga, gå och träna. känns bra.
Imorron kommer emelie hem, kommer bli roligt.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: linnea

körde it ni fast med emmas bil? ;o

Postat av: Kussi

Hörrö din mupp, boka ett flyg nu och kom ner till helgen. Gör det bara!

2008-12-15 @ 16:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback