Mycket finns på schemat just nu

 
Har pluggat nu en hel del och borde egentligen fortsätta med det. Måste göra en analys om varför inte USA skriver på Kyotoprotokollet - PÅ ENGELSKA, sen måste jag plugga hundra sidor matte för att vi råkas ha prov nästa vecka och sen finns även mitt lilla (läs: stora) geografiprov där bak och luras. Jag kan lova er att det blir en mördar vecka nästa vecka. Bli inte förvånade om ni hittar mig utslagen i något hörn. Kan dock glädjas över att det snart är lov och det är absolut inte överskattat.

Det blev tyvärr en uddamålsförlust igårdagens derby mot strömnäs. Det är sånt man får ta, men jag måste erkänna att det svider lite (ganska mycket) längst in. Tycker nästan att det skulle varit bäst med oavgjort, det var ingen som var bäst, båda lagen var lika sämst. Men tyvärr så råkade jag släppa in ett mål för mycket. Nåja, inte så mycket att göra åt just nu, bara fortsätta kämpa vidare och se till att vinna nästa derby den 21 januari.

Imorgon är det klassfest på schemat. Vet inte riktigt om jag är så sugen på det. Mest sugen är jag nog på att sitta hemma och se idol med en godispåse i handen. Måste ju trots allt hejja på min kära Kevin. Förhoppningsvis finns en tv i norrfjärden så att jag kan bosätta mig framför den.

Handboll på tv nu, samtidigt ska jag plugga och hoppas på att cilla vill komma och hälsa på mig.
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback