Where Are You Christmas



Har egentligen inte så mycket på mitt hjärta just nu, annat än att magen börjar gå om lite, i takt med att vi har mindre och mindre i skolan. För tillfället har jag enbart en bok att läsa, historiainlämning och ett geografiprov, sen jag har jullov. Det känns skönt att säga att sen har jag jullov. Dock måste jag klara provet först, kan bli svårt.

Sparkade för första gången i vinter igår. Det var verkligen härligt. Men hm..när det är 20 minus blir det nästan lite för kallt i ansiktet för att stå ut. Men jag och Vickan trotsade kylan och gick ut. Var faktiskt skönt.
Upptäckte dock ett litet minus på denna uppfinning. Den har ju ingen BROMS. När man är lika duktig som mig på att sparka så behövs det.. haha, skämt å sido. Men när det går sådär jätte fort så behövs det. Rätt som det är ligger jag där med brutna ben. Ni vet ju hur jag kan vara.

Rubriken då? Varför använder jag mig av en så tråkig rubrik?! Jo, det är såhär. Att den dumma julstämmingen inte vill infinna sig i år. Jag börjar bli smått desperat och snart gör jag vad som helst för att den ska komma och hälsa på. Känns inte som att det är december och inte minst som att det är lucia på lördag. Nä, förhoppningsvis kan sanna och josse's luciatåg hjälpa mig en bit på vägen.

Nu är det sova som gäller och sen handbollsträning.
Obeservera att det inte står plugga nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback