Alla hjärtans dag

Denna dag är verkligen till för att visa oss som är singlar hur misslyckade vi egentligen är, om man tänker efter. Egentligen borde vi singlar inte få gå ut en dag som denna, eftersom att det kan finnas en risk att vi förstör alla lyckliga pars riktiga kärleksdag. Äh, vad vet jag?! Jag vet i alla fall att dagen är helt himla rutten för oss som inte ens har sig själv att dela dagen med.

Jag är dock mycket lycklig idag, trots dagens betydelse. Det är nämligen så att jag satte mig vid en av vägvärkets datorer idag och började min vandring mot körkortet och ja, jag klarade första steget. Känns skönt att slippa tänka på teori igen måste jag säga. Nu måste jag bara sätta körningen också så är allt frid och fröjd.

Nä, nu ska jag kolla Grey´s anatomy, läsa min bok, sova och sen träna HANDBOLL ;D Weei. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback