Då skuttar jag ett sånt där extra skutt.

Idag har det varit en konstig dag på många sätt. För det första åkte jag bil ENSAM med cilla idag och för det andra FÖRLORADE vi mot Hornskroken som absolut inte får hända ;s
Joo, cilla fixade kortet idag och det känns helt bra. Ska jag vara ärlig så trodde jag att det skulle kännas snopet, eftersom att jag är äldre och så, men det känns roligt för hennes skull. Hoppas på att det är min tur nästa gång ;D
 Och det här med kroken, hur kunde det hända kan man ju fråga sig? Hum, hoppas det bara inte är något som kommer förfölja oss, vi har ju trots allt strömnäs nästa vecka och det får vi inte bara förlora.
Aja, bara bita ihop och gå vidare liksom.

Livet går vidare och det är faktiskt ganska skönt. Jag tror faktiskt att jag börjat lyssna på sandra när det gäller det här med att tänka för mycket, jag har nog slutat göra det och det funkar. Tack för det kära sandra ;D
Jag har ganska mycket att se framemot också och jag tror att det hjälper till också. Kanske inte denna helg, men nästa. För då är det först utgång med sanna, weeei och sen på lördan är det fest hos sanna. För hon fyller nämligen 18 nästa fredag, grattis till henne ;P

Idag var en sån där extra rolig dag igen. Jag skiner visst igen och det känns underbart och jaa, jag är faktiskt riktigt lycklig. Varje gång jag får höra något roligt, ja då skuttar jag ett sånt där extra underbart skutt, för det är så underbart.
Livet är brabrabra och jag har nog inte minst mina underbara vänner att tacka för det. Ni är underbara. Tack för att ni finns.

Nää. Nu ska jag se Greys ;D

Ha ett bra liv.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback