Fjällen ; )

I fredags läste jag den perfekta krönikan i Pite-tidningen om kärlek. Den satt verkligen rakt i krysset. I varje mening kände jag igen mig och det gjorde krönikan så fruktansvärt bra. Det sämsta är väl att jag känner igen mig precis nu. Men aah, jag och en kompis satt och snackade i helgen, vi kom fram till att ensam är stark. Och om jag tänker efter kanske det stämmer.

Helgen har för det mesta spenderats i fjällen. Helt underbart <3. Lyckligare tillfällen får man leta efter om man säger så. Skoter, snö, sol och vänner är verkligen frihet.
Jag tror inte att det finns lyckligare stunder än dessa i fjällen. Man behöver liksom inte tänka på nåt annat än det som händer just då, precis där. Allt annat lämnas utanför. Kört skoter hela helgen har vi gjort. I natt var vi på fiske och det var riktigt roligt. Skoter i mörkret tycker vi om, i alla fall när man slipper köra själv. Tur man hade clas som körde mig inatt. haha. Idag gjorde jag några fastkörningar som hette duga om man säger så. Jag har även lyckats flyga av skotern också, gisses vad jag är duktig alltså. haha^^.
I natt hade det snöat jätte mycket, så när vi körde fanns där inga uppkörda spår. Då vi köde på måfå och gissa om det var snöigt alltså, men grymt kul :D
Näe, jag säger då bara en sak, Fjällen är lika med frihet. När jag får mitt efterlängtade körkort ska det bli många såna turer kan jag lova :P

Aja, i fredags vad jag hos sandra med massa annat folk. VI åkte pulka, bastade och pratade. Vi hade med andra ord allmänt roligt^^. hihi. Gick gjorde vi också. haha ;P Jag måste bara säga att jag har världens bästa kompisar, det måste vara så ; )
sen sov jag och sanna hos sandra. Jag vet inte riktigt hur det var för sanna, men för mig var det lite svårt att sova ibland. Vissa gånger kunde jag tro att jag sov bredvid pappa. Sandra snarkar som en karl med andra ord. Men jag tycker om henne ändå :P haha.

Näpp, nu ska jag fixa kort och sen göra mor min sällskap.
Ha ett bra liv.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha men bra att du sov gott elina! :D höhö.. håller verkligen med om det där med fjällen. slippa tänka på allt. så häärligt! :D

2008-02-25 @ 13:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback