Glad, gladare, gladast

Weei, är det nån som är glad här kanske? Jaaa, jag skulle verkligen tro det och jag älskar denna känsla. Det finns liksom inte något bättre. Efter en helt underbar helg kan man inte vara mer än nöjd med sig själv.
Jag har nog hunnit med det mesta som varit värdefullt för mig i just det tillfället, nämligen vänner. Helt underbara vänner. Och för att inte nämna skoter, finns det liksom något så lyckligt som att åka skoter? Tror inte det. Är jag norrbottning eller är jag? Vaddå naturmänniska, men äh, det är väl bara bra.

Just nu sitter jag och lyssnar på en av de bästa som finns, nämligen Paolo Nutini. Han får en att bara slappna av och lyssna. Ååh, älska verkligen <3
Musik, vad vore världen egentligen utan det? Inget skulle jag tro, eller vad sägs?
Jag har egentligen ingen aning om vad jag skriver just nu. Huvvet är tungt och jag är äckligt trött, därför hade jag just nu i detta tillfälle tänkt gå och sova. Låter som en bra idé tycker jag. Måste bara läsa igenom energidebatten först, sen hade jag tänkt slockna för idag. Sätta punkt.

Ha ett bra liv : )

I just want you closer, is that alright?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback