Jag hatar det.

Jag hatar det så mycket och jag hatar det så mycket. Ååh, vad arg jag blir. Varför måste man? Jo, för att det bara är så... åååh, jag har en dålig dag, fast annars är den mycket bra ;D
Ja, vad är det nu jag hatar så mycket då? Jo, det är detta förbaskade körkortet som jag bara tjorvar med. Nog för att jag aldrig försökt göra nåt prov ännu, men va tusan. JAG HATAR DET!!!!
Idag klarade jag iaf de sista faserna och det känns underbart iaf. Men varje morgon vaknar jag och har ångest och tänker; NEJ, en dag kvar till prov.  För det är ju verkligen inte alls länge kvar nu. Inom en mycket snar framtid är det. åh, bajsa på det.

Ha ett bra liv och önska mig lycka till på det där äckliga provet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback