Känns bra

Det känns bra att jag lämnat allt bakom mig och bestämt mig för att fortsätta gå. Livet går ut på så mycket mer än det och jag är glad att jag upptäckt det. För vem vet vart jag kunnat hamna om jag fortsatt som jag gjorde?
Vill nån mig nåt får denne komma till mig, för jag orkar inte med denna strävan längre. Är det meningen så kommer det bli så, det är jag säker på.
Jag ska inte vara nån svans som följer efter och gör precis som man blir tillsagd, jag är less på det och tänker börja leva mitt liv på det sätt som jag själv vill och det har börjat alldeles utmärkt. JAG LYCKADES!

Näpp, nu sitter jag här igen, utan att ha pluggat ett piss.
Men det ska det bli ändringar på.

HEJS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback