Mitt nya liv.

Har egentligen inte tid att sitta här och skriva. Träning alldeles strax plus att jag har två enormt jobbiga och äckliga prov på gång här inom en snar framtid. Först ett äckligt historia prov till imorron och sen inom några få dagar har jag ett ännu himla äckligare teoriprov som ligger och väntar på mig.

Men i varje fall så har mitt nya liv börjat alldeles utmärkt om jag får säga det själv. Mitt synsätt på olika saker har helt plötsligt förändrats och jag ser på livet från helt nya perspektiv. Jag tror aboslut på detta med att allt blir vad man gör det till. Idag klarade jag ännu en fas på körkortet och det känns utan tvekan bra. att man dessutom har en mycket, jaa vad säger man hmm, person vid sidan gör det inte mycket sämre. Nej, det går åt rätt håll om man säger så.
Idag gör jag dessutom min första handbollsträning på fleraflera månader och det känns bättre än bäst. Får dock bara springa, men det är en mycket stor vinst för en som endast fått gå och cykla de senaste månaderna. Jag börjar utan tvekan få abstinens på det här som heter röra på fläsket, men nu är jag på G igen. UNDERBART!

Nej, mitt nya liv har börjat bra
och jag tror mig bestämt veta att det kommer fortsätta så. För det är liksom en ny Elina ni nu möter. Det är hon som står med stadiga ben och faller inte i första taget. Livet är bra :  )

Ha ett bra liv och kom ihåg:
Allt blir vad man gör det till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback