Skoter <3

Det är förvånansvärt vad tiden går snabbt när man inte är i skolan. Snart har en hel lördag gått och det enda jag hunnit göra är att vara ute med skotern. Det är i och för sig en mycket trevlig upplevelse, men egentligen finns det så mycket mer jag borde hinna, men prioriterar bort, eftersom att lördagar finns till för att man ska ha roligt, enligt min mening. Men åh vad jag älskar att köra skoter. Det blir liksom en frihetskänsla när man får känna vinden i ansiktet, jag älskar det.
Fick jag välja mellan att fara till fjällen en vecka eller fara utomlands en vecka, skulle jag utan tvekan välja fjällen.
Hum, imorse vaknade jag med värdens träningsvärk i HELA kroppen och då menar jag verkligen HELA. Det finns nog inte ett enda ställe jag inte har ont på. Det känns att jag tränat varje dag denna vecka och det känns att jag inte tränat på riktigt länge. Men äh, det är bara underbart att ha träningsvärk, så varför klagar jag ens?

Idag kommer älsklingsemelie hem på besök och stannar en hel vecka. Kommer bli en bra vecka, HOPPAS jag, med tanke på vad som kommer ske lite mer i slutet av veckan. Jag hoppas att jag har en anledning till att fira när jag nästa vecka går mot helg. Men äh, idag har jag ingen lust att tänka på depp saker, för idag är jag grymt glad och lycklig. För jag har åkt skoter och det gör mig lycklig.  

Nepp, om man skulle börja plugga snart eller?

ha ett bra liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback