But all I know is everything's gonna be alright

Faktiskt så tror jag det, även fast det inte just nu känns som det. Det största problemet som gör att jag blir som jag blir just nu är nog skolan, tankar och mest KÖRKORTET!!! Körkort är ångest nanting.
Men jag tror dock också att tankar är en mycket stor bidragande faktor till varför jag dag in och dag ut försöker sitta och komma på meningen med allt. Meningen med allt som händer. Allt jag har gjort och framför allt det jag inte gjort, men vet att jag borde ha gjort. I vissa situationer kan jag komma på mig själv efteråt med vad jag borde ha gjort, att jag borde ha gjort si istället för så och sen går jag därifrån med ångest.
Jag tycker att det borde bli skärpning på den fronten nu.

Åh, jag blir galen på detta tjat om att jag inte borde göra så. Jag bestämmer väl själv hur jag gör? Tänk på en sak, jag är glad när jag är med de kompisar JAG SJÄLV VILL!!
Mina kompisar gör mig lycklig och jag hoppas att jag gör de lyckliga. Så länge dom gör mig lycklig ser jag ingen anledning till att inte vara med dem.
Tänk på det nästa gång.

Jaja, nu har jag iaf fått skriva av mig lite.
Eller näe, vänta.
Jag hatar äckliga lärare som kommer på att vi ska ha prov en gång varannan vecka i SAMMA ÄMNE !!

Så nu var jag klar för denna gången.
Ha ett bra liv.

But all I know is everything's gonna be alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback