Mitt bloggande är återupptaget

Tydligen tycker en del som läser min blogg att jag skriver bra blogg inlägg, vart de nu fått det ifrån vet jag inte. Själv skulle jag nog tycka att det var lika intressant att läsa min blogg som det är att leta i en soptunna fyllt med äckliga stinkande sopor. Blää.
Men jag gör ett försök att ännu en gång börja skriva i denna uttjatade lilla sak, egentligen hade jag som bestämt mig för att sluta blogga i denna bloggen för att istället blogga i min andra blogg vid namn: Nogg.se/Elinak. Weei, nu gjorde jag reklam för min egna nyinskaffade lilla blogg och jag vet att Agnes nu också kommer börja läsa den. Men det är väl bara acceptera att den lilla snorungen till syster för alltid kommer följa efter mig.

Livet går vidare omän vi har mycket i skolan. Uh, det är väl inte speciellt lungt på läxfronten om man säger så. Jag hann liksom gå skola i en dag så fick jag en hel bunt med äckliga skolböcker i handen. Spanska prov på fredag och sen en äcklig novell som alldeles snart ska in. Jag hatar det, men jag antar att det bara är att acceptera. Detta är liksom bara början.
Jag börjar lite smått tro på alla dessa skrockfulla sms, bilder osv. som säger vad man måste göra, annars får man otur i kärlek resten av livet. Jag funderar starkt på att någon gång testa att skicka vidare ett sånt sms för att se vad som händer, om jag då får tur i det som är menat, funkar det. Annars gör det de inte och då är det ingen idé.
Men ska jag vara riktigt ärlig så tror jag absolut inte på det, utan gör det bara för att se om det verkligen händer, vilket jag år 100 procent säker på att det inte kommer göra. OM det så skulle göra det, antar jag att det är för att det är meningen och inte för att jag skickat iväg något dumt sms.

det är alldeles snart träning som gäller, fast inte för mig. Utan för mitt kära handbollslag som det inte längre känns som att jag spelar i. Det är mycket tråkigt måste jag medge. Men snart är jag på G igen och då ska jag minsann vara bättre än nånsin och det känns bra att vara taggad. Om sisådär ett halvår...
Imorgon får jag svar på vad det blir av mig  och hur jag ska göra.

Nu ska jag ta mitt trötta jag och gå till sängen och vila ett tag.
Sen blir det spanska plugg och sen kika på träningen.

Tills vidare : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback