älskade sommar

Inte ens en vecka har gått av uppehållet i fotbollen och jag börjar redan sakna den, det är nästan så att man måste gå och ta febern, har jag blivit sjuk?
Fast det är klart, när man inte behöver åka och träna fotboll, saknar man det. Det hör väl till livet antar jag.

Jobbet idag var extra jobbigt och det tror jag beror på en väldigt tung helg. Jag har inte riktigt kunnat se med båda ögonen, om man säger så. Har jag försökt göra det idag så har allt bara blivit suddigt och två gånger så många människor. Haha, det är sjukt hur mycket sömnen kan styra synen.  Även fast jag tycker att jag sov mycket i natt så somnade jag ändå, fast egentligen är det faktiskt inte så konstigt, med tanke på hur extremt tråkigt jobb jag har, det är nästan så att jag säger upp mig imorron.

Har lite smått panik just nu för lite olika saker. Bland annat över min äckliga spansk som ska komma och hälsa på mig i mitt hus i augusti. Men förhoppningsvis vill någon annan ha henne, för jag har varken tid eller ork. Eller jag skulle kunna ta henne efter helge, när skolan börjat om. För slösa de sista dagarna på sommarlovet vill jag inte, nejtack!
Och sen har vi ju detta hemska, jag vet inte hur jag ska göra. Det är nog det som jag har mest panik över just nu. Orkar inte, men samtidigt så måste man liksom lägga ner lite ork. Hoppas det är som Sandra säger, det är bara i början som man mår så dåligt. Men vad tusan, det ska ju vara roligt. Men inte fan är det roligt.
Äh, dags att börja leva livet Elina, det är ju trots allt sommar. Älskadesommar <3

På torsdag är jag ledig, längtar. då blire nog häng med Josseposse. Förhoppningsvis är vädret med oss så att jag kan få hänga på havs för första gången i sommar. Dock känns det inte allt för roligt, med tanke på hur jag ser ut. Men äh, va tusan, jag är väl inte där för att vara vacker. Eller ah, jo kanske. Kommer dock aldrig lyckas, så varför ens försöka?

Nåja, dags att ta tag i mig själv och skriva ett mail till "min" spansk som förhoppningsvis inte kommer och besöker mitt hus.
Lev och må!




 


Kommentarer
Postat av: Josseposse

Vi ska ha fett kul och du är mega vacker ! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback