FRIHET

Lyckan är funnen - Jag är fri i fyra hela dagar. Det är nämligen så att idag när jag lämnade jobbet gjorde jag det för att inte återvända förän på måndag morron och ingen, förutom Lisa, kan förstå hur underbart det känns. Som jag har längtat efter detta, det är helt sjukt. Solen tittar fram nu också, som jag sagt förut, solen lyser alltid över Böle. Och utan att ljuga, så gör den faktiskt det. Idag när jag cyklade hem från jobbet regnade det hela vägen, ändå tills jag kom till Böleskylten, då tittade solen fram. Och från det ena till det andra, så var det en människa som hälsade på mig, fast jag har ingen aning om vem det var. NYFIKEN!

Nåja, hade inte tänkt uppdatera sådär jätte mycket, bara informera folket om att jag faktiskt lever ännu. Imorron blire att hänga med Josse, förhoppningsvis på havs. Är det dåligt väder där, skiner ju alltid solen i Böle, så det är ju lungt. haha. På kvällen ska vi hänga i älvsbyn, trevligt?! Kanske inte stället, men jag och Josse gör det såklart trevligt.

Nä, nu ska jag ringa kvinnan.
Hade bra

Kommentarer
Postat av: Josseposse

klart vi gör!

Vart vi än är så blir det trevligt, right?! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback