God natt

Det har varit och är en sjuk dag för mig idag. Fick sluta klockan halv elva idag från jobbet, fick dock inte lämna stället förän klockan två. Då körde jag hem dirr och la mig i sängen och sov fram tills nu och nu är klockan kvart över åtta. Snacka om att man sover när man är sjuk. Känner mig inte ett dugg friskare nu, men det kommer väl.
Solen har kikat fram idag, bara för att jag jobbat och bara för att jag är sjuk. Fick dessvärre inte sitta ute idag efter jobbet för mamma, för då skulle jag tydligen bli sjukare. Bajs på det.
Min mobil gick helt och hållet sönder idag, dags att köpa sig en ny. Skit för att pengarna försvinner ;s

Det pirrar liksom i hela kroppen, på nåt sätt är jag lycklig.

Nä, nu är det dags för mig att gå och längta till tejp och sova mig frisk.
Hoppas ni har en lite bättre kväll än mig.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback