Hat

Det suger att sitta här hemma i ett ensamt hus på kvällen och bara tänka. Jag hatar att jag gör det, men ändå gör jag det. Är ensam hemma ikväll, hatar det med. Egentligen ville jag inte att moder skulle åka, men sa att det gick bra. Bara för att hon ska ha roligt. Men åh, jag hatar att jobba.
Som ni ser är det för mycket jag hatar just nu.

har i alla fall haft en trevlig dag på dagen. Jobbade till klockan ett och sen stack jag och kära Josefina till havs, solade och såg på volleyboll. Sanna och Erika höll oss sällskap :P
 
Jag saknar något......och jag vet precis vad!

Längtar till tejp.

Kommentarer
Postat av: Sanna & Sanna

Erbjudande



Time to make some money?



I samarbete med Plus i Kassan erbjuder vi just nu 20kr när du registrerar dig. Sen är det bara att tjäna lätta pengar på bloggen.

Utbetalning varje månad!



Läs mer:

http://sannornas.blogg.se/2008/july/i-samarbete-med-plus-i-kassan.html#comment

2008-07-16 @ 22:20:01
URL: http://sannornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback