Lite ointressant info

Efter en helt och hållet misslyckad lördagskväll sitter jag här med halsont och snuva. Fråga mig inte vart denna förkylning kommit ifrån, men på något sätt har den lyckats bosätta sig i min kropp. Per skulle för ungefär en timma sen ringa mig och vi skulle för ungefär tjugo minuter sen befunnit oss på step in för dagens träning, MEN han har varken ringt eller åkt. Antar att jag får vänta ett tag till, kanske ta på mig lite kläder, bädda sängen och sen ringa Per. Men kanske är det meningen att han ska glömma bort mig, för trots allt så behöver mitt rum dammsugas, det är bara det att jag inte är speciellt sugen på att ta fram denna äckliga mackapär, dessutom verkar solen visa sig lite nu, då kan man ju inte damma av rummet. Det börjar lukta bortförklaringar.

Hade nog kanske förväntat mig en lite roligare kväll än den vi fick. Det blev dock roligare senare på kvällen, när vi åkte till max ett gäng och jag skrattade så att jag dog.
Idag har jag bara tagut det lungt. Till min besvikelse regnade det när jag vaknade och det är väldigt typiskt. Varje gång jag varit ledig denna sommar har det regnat. Just nu hatar jag världen.

Nä, nu ska jag lägga mig under täcket istället för att städa, se tv och invänta bättre tider.
Hade bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback