Lite om mycket

Regnet det bara öser ner och tack för det. Jobbar ju hela veckan, så för mig gör det inget att mina kompisar inte kan bli bruna, när inte jag kan det. Haha, själviskt?! Joo, jag vet, men jag jobbar och då orkar jag inte att det ska vara dubbelt så varmt i magasinet som det är ute.

Idag har jag varit på jobbet. Sov ett tag på niorasten, det behövdes kan jag lova. Jag fick titta med ett öga, för att inte se dubbelt. Ungefär så trött var jag innan. När jag låg där och sov på soffan drömde jag att jag spelade handboll och skulle rädda en straff. Jag tar straffen och vaknar av att jag rör på mig väldigt mkt. Då har jag "räddat" straffen i sömn och slått upp en arm rakt upp i luften. SMIDIGT? NEJ.
Sen var det dags att sova igen, på lunchen. Då sov vi en timma. Och då var det så dags att göra bort sig igen, men inte lika mkt denna gången. Vaknade nämligen av att jag snarkade för högt. haha.

Senare ikväll har jag tränat fotboll, i ösregn. Men det var ganska så skönt.
Fick också en boll på min bristning, som nu är så stor att det är sjukt. Har värsta knölen som står ut hur mkt som helst med vatten i på vaden. Det är varken fräsht eller snyggt, enbart fult.

Nej, nu är jag trött och sugen på volleyboll. Blää, hur kan något jag verkligen suger på vara så grymt kul? Ja, det är den stora frågan. Stackars människorna i mitt lag ;) haha. 


Näpp, pjäsen är över. 
Nu går jag och sover.
God Natt

                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback