Livet är bra

Tänk om livet alltid skulle kunna vara så här underbart som det varit idag, då skulle jag njuta och vara överlycklig varje dag. Jag skulle gå med ett leende på läpparna för alltid.

Ja, dagen har bestått av volleyboll, sol och bad. Jag älskar dagar som denna, man njuter liksom bara. Bra folk har också varit med, tack för dessa underbaringar. Idag har man bara kunnat leva, utan att tänka på nåt annat, utan att komma på vad som är dåligt. Bara varit lycklig :D

Helgen då, blev den lika bra som jag trodde? Mjaa, ändå :)

Fredag: Jobb på dagen, så klart. Sen var det bara snabba sig hem, sola och sånt. Senare var det Emes 18 års fest. Det var riktigt roligt ändå, kanske inte årets, men kul. Folkat. Sen for jag till Josse och gjorde henne sällskap hemma, hon var nämligen ensam hemma. hihi^^
Lördag: Vaknade hos Josse, fick typ slita upp henne ur sängen. Sen gjorde vi oss klara, hämtade sanna och cilla och sen åkte vi till havsbadet och såg volleyboll. Det var både regn och sol. Det var mkt trevligt och man blev värsta taggad på att bli bra i volleyboll, vilket jag kanske aldrig blir, men det skulle dock vara grymt roligt. Sen vid halv fyra åkte vi hem och fikade hos Eme, 18års fika :P När det goda fikat  var uppätet gav vi henne presenterna och hon blev glader. På kvällen begav jag mig till Svennis och spelade Volleyboll med en massa underbara människor. Senare gjorde jag, sanna och Josse oss vackra och for till vicktor på 18års fest där. Men där blev jag inte länge, för sen fick jag köra bil ändå till klockan två, sen dog jag i sängen :P
Söndag: Vaknade idag och det var fint väder, blev lycklig. Väckte kompisar och vi drog till cillas hus, en hel hög. Där har jag spenderat min dag, spelat volleyboll, badat och solat. GRYMT. Nu ska jag strax käka, sova och sen på träning, grymt längesen man spelade fotboll. Både roligt och tråkigt att vara tillbaka. Mest skönt :P

Det har som varit en jossehelg i helgen känner jag :P hihi^^

Nu är det middag.


Josse <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback