Livet ska vara som för en fjäril

Ojoj, tiden bara springer iväg. Början av juli och vad har jag gjort i sommar liksom? Enbart jobbat och jobbat känns det som. Fast sen när man tänker efter så har det ju faktiskt blivit ett och annat volleybollspel, party och varma sommarkvällar. Igår jobbade jag dock, grymt jobbigt. Men sen på kvällen var det party. Träffade massor med människor som jag aldrig trodde jag skulle prata med, men tydligen gjorde jag det. Hehe, det är konstigt vad man kan prata med folk ute, som man aldrig skulle prata med egentligen.
Jag antar att sommarn fortsätter och efter nästa helg är jag fri. Då har jag nämligen jobbat min sista lördag för i sommar, vilket känns grymt skönt. Det betyder att jag kommer kunna ha kul varje helg efter det. GRYMT.

I fredags, ja vad gjorde jag då. Sov till en början efter ett mycket slitsamt jobb. Sen umgicks jag med Tovelove ett tag och det var längesen, grymt roligt.
Sen följde jag med Cilla till Akustikum och såg Storstryk. Gisses vad bra dom är, bättre än när jag såg dem sist.

Till sist vill jag bara tillägga: Livet ska vara som för en fjäril - likt en sommardag

Nu ska jag kika film och senare ikväll blir det Volleyboll och så hos svenne. GRYMT.
Tack och Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback