Med blicken både framåt och bakåt.

Tänktänktänk.....

Fyyyy vilken helg jag har haft. Det är helt grymt sjukt. PDOL 08 var det bästa PDOL nånsin kan jag lova, kan bero på att jag inte alls tyckt om dessa tillställningar förut. Luleåkalaset och Lasse weeee nästa lördag då, eller vad sägs?
Haha, jag säger att jag är på..

Det är helt sjukt hur glad jag varit i helgen, bara levt och njutit av livet kan jag lova. Tack för att dessa stunder, bara leva stunder, finns, hur skulle man annars orka med livet?
Nu är jag bara sur, eller i alla fall just nu, för att allt är slut och för att jag bara längtar tillbaka så mkt att jag håller på att koka sönder. Förstår inte egentligen varför, men så äre väl?

Nåja, det är väl dags att tänka framåt skulle jag tro.
På onsdag kanske jag, tove och cilla sticker till Gråträsk och tar igen oss lite. Behövs faktiskt för min del. Bara vara med tjejorna ett tag och mysa, bada och njuta av livet ännu en gång.
På lördag blire nog middag med familjerna i Gråträsk, sen sticker jag hem och far på Luleåkalaset och ser LasseWeee <3 med sandra ;) weei. Shittans vad längesen det var man var med den underbaringen alltså.
Söndag var det nåt som händer, men kommer inte ihåg just nu. Ska i alla fall börja packa inför Tejp och Volleyboll<3
På Måndag är det jobb som gäller och sen fotbollsträning och packning.
Tisdag drar vi med bilen till Ö-vik och blir där till söndag. Snacka om att jag längtar alltså. Massa Volleyboll och underbara människor. Jäääj.

Närå, nu ska jag allt sticka till sängen.
Börjar vara dags.
Pjäsen är över.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback