Mycket om lite

Regnet det bara öser ner och det gör mig GLAD. Men bara för att jag hoppas på att det ska fortsätta ända fram tills jag får helg, eller okej, det kan få vara bra väder på kvällarna när jag inte jobbar :D haha.
Idag har man jobbat, från tolv till halv två. Sen suttit ute och solat och jäst. 

Min förkylning börjar faktiskt ge med sig, fast nu börjar också hostan komma som alltid kommer efter jag ahr varit förkyld. Inte alls roligt, men snart är den förhoppningsvis över.
Imorron åker min familj bort och är borta till på lördag, det betyder att jag är ensam hemma. Så om det är nån som vill hitta på nåt så är alla förslag välkommna.

Nä, fy. känner att jag har bloggtorka. Dags att äta kubbar och se tv med moder :P
ha en bra kväll.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback